این روزها

خسته ام

دارم می برم

دلم میخواد گریه کنم

حیف که نمیتونم

نظرات 3 + ارسال نظر
ناله بارون دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:03

دستم خالیست ...
اما دلم تا دلت بخواهد از دستت پر است ....!!!!!!!!

یاد من باشد فردا دم صبح
جور دیگر باشم
بد نگویم به هوا، آب ، زمین
مهربان باشم، با مردم شهر
و فراموش کنم، هر چه گذشت
خانه دل، بتکانم ازغم
و به دستمالی از جنس گذشت ،
بزدایم دیگر،تار کدورت، از دل
مشت را باز کنم، تا که دستی گردد
و به لبخندی خوش
دست در دست زمان بگذارم

magam دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 http://magam-khaton.blogsky.com

آخه چرا؟

صمیمی ترین دوستم 46میلیون تومان سرم کلاه گذاشت

magam دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 13:27

ای وای
اتفاقی که برای یکی از دوستان من افتاد
منتهی از ایشون 100 میلیون کلاه برداری کرد وستش
بنده خدا دوساله زندانم افتاده به خاطر همین موضوع
ایشالا درست میشه همه چی ناراحت نباشید

هنگ کردم
اصلا نمیدونم چی بگم
چکار باید بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد