هر شب در رویاهایم تو را می بینم 

  احساست می کنم


                          این گونه است که تو را می شناسم

                                       این گونه باش

یا وجود هزار خم ها و فاصله ها   

 و کهکشانهایی که بین ماست


                                     بیا و خودت را بنما

دور ، نزدیک ، هر کجا که هستی

ایمان دارم ، ایمان دارم که قلبم ادامه خواهد داد

اگر چه شبها بسیار سخت اند

                                ادامه خواهم داد

تا یکبار دیگر ، تو در را بگشایی

تو این جا هستی ، این جا ، در قلب من

و قلبم ادامه خواهد داد

عشق فقط یکبار به سراغ هر کسی می آید

                                   و برای یک عمر می آید

                                   و نخواهد رفت تا ما برویم.

و عشق همان بود که با تو ورزیدم       


         یک بار و یک عمر


                 و از آن پس بدان آویختم

و تا همیشه             همه زندگیم با آن پیش خواهد رفت

این جایی ، تو این جایی

و من از هیچ چیز باک ندارم              

  و می دانم که قلبم همچنان ادامه خواهد داد

و ما تا همیشه عاشق می مانیم          و قلب من همچنان خواهد تپید

و من اینها را در قلبم جاودانه حواهم داشت

و قلبم همچنان ادامه خواهد داد

                                     و ادامه خواهد داد......

نظرات 2 + ارسال نظر
حمیده سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:06 http://saba091.blogfa.com

سلام .
باز هم این میلاد را تبریک می گم .
ممنون از لطفی که داری .
من فعلا قصد ندارم پروفایلم را فعال کنم .
شاید یک روز این کار را کردم .

nima سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:22 http://popcrazy.blogsky.com

mer29+1 ke sar zadi weblage khoshkelei dari age khasti bishtar ba ham ashna shim bego dar zemn ba tabadole link ham movafegham.
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد