امید

و چقدر تازگی دارد برایم  

  روزهایی  

      که 

      به امید آمدن کسی دلخوش نیستم 

        و 

          شب هایی 

         که 

 از نیامدنش دلگیر نمیشوم...  

    بی کسی هم عالمی دارد

تنهایی

باور کردم 

        تنهایی را 

                  وچقدر  

                          دلم کسی را نمیخواهد امشب 

دلتنگی

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمی کند...
کسانی هستند که هرگز تکرار نمی شوند ...
و حرفهایی که معنیشان را خیلی دیر می فهمیم ...!

... و اینک عشق

اگر می دانستم این آخرین دقایقی ست که تو را می بینم , به تو می گفتم ” دوستت دارم ” و نمی پنداشتم تو خود این را می دانی…….

آخرین برگ

 

یه نفرمیاد که دلم داره هواش 

تو گوشِ دلم پیچیده زنگ صداش   

 

خورشید نگاش اگه نتابه تو شب سیامون   

در قطبِ ظلمت یخا جیم میشه کویره دلامون   

 

وای اگه نیاد اونی که اسمش رو لب بهاره 

اونی که اسمش اخرین برگ باغ انتظاره  

  

ای که اسمِ تو طلوعِ باورِ صبح 

اه اگه نیای با خنده از  درِ صبح  

 

وقتی  شب میرسه مثِ یه همزادِ پیر 

تو گلوم میشکنه فریادِ دستمو بگیر

  

بی تو در تقدیر مردابه دلم  

 خسته تر از روح گردابه دلم   

 

تو بیا که اخرین برگ منی 

ارزوی لحظه مرگ منی   

  

تو بیا که خسته ام 

ز جهان گسسته ام  

                                              (منوچهر طاهر زاده) 

 

پ نوشت 1: امسال برا اولین شب میخوام هشت ساعت بخوابم تا الان که نتونستم بیشتر از چهار ساعت بخوابم  

پ نوشت 2:امسال برا اولین شب سه ساعت مداوم تو نت بودم.تا الان هیچ شبی نبود که بیش از یه ساعت نت باشم.  

پ نوشت 3: دلم تنگِ کسی هست