تنهایی

باور کردم 

        تنهایی را 

                  وچقدر  

                          دلم کسی را نمیخواهد امشب 

نظرات 4 + ارسال نظر
رسپینا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:43 http://zooohreh.blogfa.com

گناه عاشق این است که نگاهش در پی نگاهیست
که
نگاهش به دنبال دیگری است!
آپ کردم!!!
منتظر حضور و نظرت هستم!!!

بعله بعله
گناه عاشق همینه
همش پیش خودم میگفتم گناه عاشق چیه
عاشق کیه
کیییییییییییییییییییه

ستوده چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:57

چقدر دلم تنگ شده برای همه چیز وهمه کس ولی هیچ چیز نمیتونه بهم آرامش بده .
یک هو دلم هوای وبت را کرد داداش چرا تو هم کم پیدا شدی

بهههههههههه خانوم معلم
ستاره سهیل شدی هان
خانوم معلم
من که همش دارم اپ میکنم وبت هم میام ولی قسمت نظراتش قفله
هرچی کلید انداختیم باز نشد
ما هم مجبور شدیم از پشت پنجره یه سلامی بدیم و بریم

فریناز پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:29

چقدرم اون شب تنها بودی

کدوم شب
همون که رنگارنگه
تازه یادم اومد
هیچکس تنها نیست
همراه اول
با هزاران لبخند

ژینوس جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:43 http://zhinoos.blogsky.com

هعی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد