لیلی، نام تمام دختران زمین است

خدا مشتی خاک برگرفت. می خواست لیلی را بسازد،
از خود در او دمید. و لیلی پیش از آنکه با خبر شود، عاشق شد.
سالیانی ست که لیلی عشق می ورزد. لیلی باید عاشق باشد.
زیرا خدا در او دمیده است و هر که خدا در او بدمد، عاشق می شود.
لیلی نام تمام دختران زمین است؛ نام دیگر انسان.
خدا گفت: به دنیایتان می آورم تا عاشق شوید.
آزمونتان تنها همین است: عشق. و هر که عاشق تر آمد،
نزدیکتر است. پس نزدیکتر آیید، نزدیکتر.
عشق، کمند من است. کمندی که شما را پیش من می آورد. کمندم را بگیرید.
و لیلی کمند خدا را گرفت.
خدا گفت: عشق، فرصت گفتگو است. گفتگو با من.
با من گفتگو کنید.
و لیلی تمام کلمه هایش را به خدا داد. لیلی هم صحبت خدا شد.
خدا گفت: عشق، همان نام من است که مشتی خاک را بدل به نور می کند.
و لیلی مشتی نور شد در دستان خداوند.

نظرات 9 + ارسال نظر
گل مریم یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:17

من لیلی نیستم! چرا از قول همه ی دخترا پست می زاری واسه خودت؟!

خوب متن را بخونید
نوشتم همه دخترا نگفتم شما

فریناز یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:43

ایکاش منم لیلی خدا بودم.....

شما هم لیلی خدا هستید

ستوده یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:03 http://saba055.blogsky.com

خوش به حال خودم که خدا من را لیلی آفرید .
حالا مجنون ها بدوین دنبال این لیلی ها .
حالا دیدین خدا چقدر ما زنها را دوست داره حالا آقایون هی بگین ما زنها بدیم .

کی گفته شما بدید
شما فرشته اید
(پ ن :شیطان هم یک فرشته بود)

گل مریم دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48

مگه من دختر نیستم!
آقا چه وضعه جواب دادنه؟!

گل مریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم
واقعا شما دختری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونستم

من ثریا لی لی لی لی لی لی لی لی لی لی لیلی
حمید دددددددددددددددددددددددددد
دخترا لیلی قبول حالا میخوای بگی پسرا مجنون من که میدونم این نقشته اول این پستو زدی تا بعد بگی پسرا مجنون البته در اون شکی نیست اکثر پسرا سرخوشو مجنونن

پسرا شیرن.مثل شمشیرن.

البته مثل شیرن خوب شیر سماور
نه؟
اره دیگه ؟ نمیخوادکتمان کنی معلومه
ولی خودمونیم دخترا موشن مثل خرگوشن

خانومی
شیر سماور که مربوط به داوره نه پسرا
دخترا موش نیستن/چون از موش خیلی می ترسن

[ بدون نام ] شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:01

یادش بخیر روز تولدم مادرم اینو برام گرفت
لیلی نام تمام دختران زمین است



کتابچه خیلی زیبا و با معانی لطیفی ست

البته اگر کسی نگاهش لطیفانه باشد!
که این را بخواند


پیروز باشید

رها شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:03 http://www.rada.blogsky.com

چه باحال. منم دوست درم اسم دخترم لیلی باشه. از پند سال پیش این تصمیم رو گرفتم حالا مصمم تر شدم. مرسی

مای کلا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 http://bihalam.blogsky.com

جالب بود........
وواقعا سواد کوه قشنگه خوش به حالتون

قابلتون را نداره
شما هم بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد