اشتباه فرشتگان .

درویشی به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده میشود .
پس از اندک زمانی داد شیطان در می آید و رو به فرشتگان می کند و می گوید : جاسوس می فرستید به جهنم!؟
از روزی که این ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنمیان را هدایت می کند و...
حال سخن درویشی که به جهنم رفته بود این چنین است: با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف اگر به جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند

نظرات 8 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

سلام
می بینم که شما همچنان زنده ای و پی در پی آپ می کنی! گفتم تا حالا باید ترور شده باشی

فریناز پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:54

اون درویشه احیانا شما که نبودین....

چون تو می شینی شیطونو درس می دی نه جهنمی یا را

آرمان جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 http://abdozdak.blogsky.com/

ای کیف کردم . یه کسی پیدا شد حال این شیطان رو بگیره.
اخه تا حالا خیلی اسباب حال گیری منو فراهم کرده.
نگین تقصیر خودته که به حرف اون گوش کردم که دلخور میشم ازتون!

ای ول کدوم درویش ببینم ما که همش داریم به بداش برخورد میکنیم به جون محمود راست میگم این درویشای که الان هستن ترکوندن شیطون میره خدمتشون ای شاید تحویلش بگیرن

خودمونیم تو خوده فرشته ای دلمان برایت تنگ شده است کجا هستید اقا حمید بودی مجید بودی یا نه شاید علی بودی نه نه مطمئنم رضا بودی

من مامور مخصوص حاکم بزرگ هستم
احترام بگذارید

ستوده دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 http://saba055.blogsky.com

سلام گل پسر کجایی خبری ازت نیست .
دلمون برات تنگ شده .
هنوز مسافرتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داستانت خیلی قشنگ بود سعی میکنم یادم بمونه .
موفق باشی .

سلام خانوم ستوده
مرسی که جویای حال من هستید.

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:51 http://soraya90.blogsky.com

میگم یه دفعه نزنی تو کار بنزو بی ام و میدزدنت ها شاید اینکارو کردی حال هم دزدیدنت کجایی پس حمید

منو دزدیدن
نمیدونم کیا ولی ریش بلند داشتن افغانی هم حرف میزدن
شاید کارطالبان باشه

ثریا (قشنگ ترین دقایق در کنار هم..) سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:20 http://soraya90.blogsky.com

فکر نمکنم کسی جرات دزدین تو رو داشته باشه اخه تو خودت جزء لیست سیاهی در ضمن تو کسی رو ندزدی خوبه میگم حمید خریدی ماشینو یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بلاخره مردیم از فضولی بدونیم چی خریدی







برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد