اعتصاب در خانه

سه تا زن انگلیسی ، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه کارای خونه رو نکنن تا شوهراشون ادب بشن و بعد از یک هفته نتیجه کارو بهم بگن.

زن فرانسوی گفت:

به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنابراین نه نظافت منزل، نه آشپزی، نه اتو و نه ... خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم. خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم!

روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .

روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست کرده بود و اورد تو رختحواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود .



زن انگلیسی گفت:

من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار.

روز اول و دوم خبری نشد ولی روز سوم دیدم شوهرم

لیست خرید و کاملا تهیه کرده بود ، خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت.



زن ایرانی گفت :

من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم

اما روز اول چیزی ندیدم

روز دوم هم چیزی ندیدم

روز سوم هم چیزی ندیدم

شکر خدا روز چهارم یه کمی تونستم با چشم چپم ببینم

نظرات 13 + ارسال نظر
شبنم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 http://seven-stones.blogsky.com

از دست مردای ایرانی

چرااااااااا

درنا شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://www.dornah.blogfa.com



خدا بگم چی کارتون کنه شما مردارو

بگو پولدارمون کنه

شبنم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 http://seven-stones.blogsky.com

واسه قضیه مرد سالاری دیگه

فکر کنم یه چیزی تو همین مایه ها

moon girl شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:11 http://mkh1.blogfa.com

´´´´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)i(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
¶¶¶´´´´´¶¶´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯) .¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯`v´¯) (¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶(¯`v´¯)
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶(¯`v´¯)(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶(¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶(¯`v´¯) .•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
¶¶¶´´´´´¶¶´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) ¸.•´¸.•*´¨)
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶(¯`v´¯) (¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶(¯`v´¯) (¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶(¸.•´...¸.•´¸.•*´¨)
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶(¯`v´¯)
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¯`v´¯)
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶(¯`v´¯) (¸.•

moon girl شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:16 http://mkh1.blogfa.com

سلام داداش عزیزم
پستت جالب بود اما تخیلی بووووووووود
حالا اگه واقعیت هم داشته باشه:
میدونی اونوقت چی لازمه
باید همه زنهای ایرانی ورزشهای رزمی رو یاد بگیرن
تا خووووووب خوووووووب مردا رو در اون مواقع ادب کنن

نه اصلا هم تخیلی نبود
همه خانوما بعد خوندن این پست رفتن کلاس کاراته
بدو جا نمونی

شبنم شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:06 http://seven-stones.blogsky.com

نه دیگه
مرد سالاری تموم شده
حالا دیگه این ماییم که سالاره سالاراییم

شما از اولش هم سلار بودید و هستید

ghasedak شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:07 http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

ساحل آرامش شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:59

سلام ممنون سر زدین موفق باشید

ستوده شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:34 http://saba055.blogsky.com

سلام سلاممممممممممممم.
من اومدم خوش اومدم .
چرا کسی منو تحویل نمیگیره ودر را به روم باز نمیکنه .
در را باز کن الان پشت در میمونم ممکنه دزد ببردم .
میگم حالا نمیشد خودت این داستان را دست کاری میکردی واینقدر مردای ایرانی را بد نمیکردی .
حالا چی میشد مثلا فرانسویه این جوری بود .

سلام
خوش امدی
بفرما تو دربازه
زودباش بیا تا هنوز دزد نیومده
مردای ایرانی خوبن

ستوده شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:36

مردای ایرانی همشون گل هستن اما از نوع کاکتوس

خودت گلی
از نوع همیشه بهار

فریناز شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:37 http://delhayebarany.blogsky.com

الان که دیگه اینجوری نیست!!!!
زیاد دلتونو صایون نزنین شما مردا

زنا جنگ نرم میکنن این روزا...

چند تا قاشوق مرگ موش کارشوونو ۳ سوته میسازه.....

چرا هنوز هم همینطوره
مردی که با چندقاشق مرگ موش بمیره که مرد نیست

گل مریم یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:41

اعصابم خرد شد
دو ساعت نظر نوشتم ارسال رو که زدم گفت کد رو اشتباه نوشتین! برگشتم دیدم همه ی نوشته هام پاک شده!
یعنی چه آقا! این که سیستمیه! اصلا من نظرم رو در مورد این پست بامزه نمی نویسم

می بینم که
بلاخره اومدین
برف بازی تموم شد

moon girl سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:50 http://mkh1.blogfa.com

راستی داداشی من خودم از چند سال پیش تکواندو رفتم
که توی پاسخم نوشین جا نمونم از کلاس ورزش

فکر همه جارو قبلش کردم نگران نباش عزیز

واییییی خطرناکی حسن.منم امروز باید برم کاراته یاد بگیرم.هرچند زیادلازم نیست چون من شطرنج بلدم.(بامهره ها میزنمت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد