آرایشگر و ادای نذر

در لوس آنجلس آمریکا، آرایشگری زندگی می‌کرد که سالها بچه‌دار نمی‌شد. او نذر کرد که اگر بچه‌دار شود، تا یک ماه سر همه مشتریان را به رایگان اصلاح کند. بالاخره خدا خواست و او بچه‌دار شد! روز اول یک شیرینی فروش ایتالیائی وارد مغازه شد. پس ازپایان کار، هنگامیکه قناد خواست پول بدهد، آرایشگر ماجرا را به او گفت. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند، یک جعبه بزرگ شیرینی و یک کارت تبریک و تشکر از طرف قناد دم در بود. روز دوم یک گل فروش هلندی به او مراجعه کرد و هنگامی که خواست حساب کند، آرایشگرماجرا را به او گفت. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش راباز کند، یک دسته گل بزرگ و یک کارت تبریک و تشکر از طرف گل فروش دم در بود. روز سوم یک مهندس ایرانی به او مراجعه کرد. در پایان آرایشگرماجرا را به او گفت و از گرفتن پول امتناع کرد. حدس بزنید فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند، با چه منظره‌ای روبروشد؟ فکرکنید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
چهل تا ایرانی، همه سوار بر آخرین مدل ماشین، دم در سلمانی صف کشیده بودند و غر می‌زدند که پس این مردک چرا مغازه‌اش را باز نمی‌کند !

نظرات 15 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:29

شما تو اون ماجرا حضور داشتین؟!

من ماشین اخرین سیستم نداشتم موتور گازی داشتم
ولی خودمو رسوندم موهامو مجانی کوتاه کردم

بیتا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:03 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام
بلی بلی!!!می گم ایرانی هستیم دیگه همیشه از شرایط بهترین استفاده رو می بریم....تازه این نکته هم مهمه که ایرانی ها همه ماشین هاشون هر جا که باشن آخرین سیستمه!!!

بله بله

یلدا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:33

سلام.خنده دار بود

سلام.کی خنده دار بود.من

فریناز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:46 http://delhayebarany.blogsky.com


پس واسه همینه کلت برق میزنه الان؟!

مجانی بوده تا ته تراشیدتش

بله بله

ساناز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:24

ساناز پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:26

اره متاسفانه مردای ایرانی همیشه دنبال چیزایی مجانی میگردن نه استاد

نه کی میگه
اصلا حرفتون را قبول ندارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:41

میبینم لینکدونیت متحول شده
.
.
.
دیگه هرکی باما خو بگیره متحول میشه.خواهش میکنم که در جوار ما حول حالنا شدی

اخه ایت الله اوباما سال نو میلادی را سال تحول مضاعف نامگذاری کردند
خیلی خوگرفتیم(سالی یه بار هم به من سر نمیزنی چرا)
حول حالنا الی احسن الحال

hasti پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:29 http://www.hasti119.blogfa.com/


مهندسه بی ظرفیت آبرومونو بردیکاش قضیه اون گل فروشه و قناده رو هم واسش تعریف میکرد!

بهش گفتم
قبول نکرد

رها پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:14 http://www.rada.blogsky.com

قشنگ بوووووووود

ghasedak جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

همون موقع که گفتی فکر کنین حدس زدما اما نخواستم بگم گفتم فرستو به بقیه بدم که دیدم تو ادامه مطلب گذاشتی

در این که شما باهوشی شکی نیست

یلدا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:50

سلام.مرسی خوبه. بهتره دوستم.مرسی پرسیدن

[ بدون نام ] جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:31 http://tohidschool

سلام حمید جان
از مهربانیت بسیار سپاس گزارم بیماری من همچنان ادامه دارد.متاسفانه . از سرماخوردگی شروع شد.خدارو شکر نسبت به قبل خیلی بهتر شدم.مواظب خودت باش حمید جان .از این که به من سر میزنی خیلی ممنونم.
خدا حفظت کنه نازنین.

ستوده جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:12 http://saba055.blogsky.com

چرا همیشه از این آپ های ضایع میذاری که همش از ایرانی بودن خجالت بکشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه از این اپ ها نمیذارم

ستوده جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:14

سلامممممممممممم من بلاخره بعد از دو روز غیبت پیدام شد .
ببینم آرایشگاه زنانه سراغ نداری موهای ما را مجانی کوتاه کنه

سلام
بله سراغ دارم
زودباش بیا بریم
ماشین اخرین سیستمتو بیار و بیا دنبالم

گل مریم شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:45

با همون موتور گازی منو ترور کردی؟!

وای لو رفتم
باید از راه یزد برم اونور اب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد