جنبه !!

مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد.
دوستش علت را جویا شد و او گفت: این زن از روز اول همیشه می خواست من را عوض کند.
مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم..
لباس بهتر بپوشم، قماربازی نکنم، در سهام سرمایه‌گذاری کنم و حتی ...

مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم!
دوستش گفت: اینها که می‌گویی که چیز بدی نیست!

مرد گفت: ولی حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شان من نیست!

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:39 http://tohidschool

سلام حمید جان
امیدوارم حالت بهتر شده باشه
از اینکه نتوانستم به تارنمام چیزی اضافه کنم شرمنده ام اما هنوز هم حالم خوب نیست
و خیلی دل و دماغ ندارم دعا کن حالم بهتر بشه
خدا نگهدارت باشه نازنین
راستی مطالبت را خواندم خیلی با سلیقه ای آفرین

سلام خانوم معلم
مرسی خوب خوبم
انشاالله هرچه زودتر خوب خوب بشی
ما همیشه برا خانوم معلممون دعا میکنیم
به امید خدا همین روزا خبر سلامتیتون را از زبون خودتون میشنویم

یلدا چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:46

ستوده پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:04

سلام لطفا تایید نکن .
آقا حمید الان نامه ات را دیدم واومدم خیلی خلاصه بگم وبرم .
چون میخوام برم مدرسه .
خواهش میکنم اگر من را دوست خودت میدونی ودوسم داری اصلا در مورد ثریا برای کسی صحبت نکن واین ور وآن ور در موردش بد نگو .
دارم فراموش میکنم که چه اتفاقی افتاده پس اصلا دوست ندارم حتی اگر کسی کار اشتباهی کرده یک دفعه آبروش بره .
قسمت میدم که در موردش بد نگی وآبروش را نبری چون من از اینکه آبروی کسی را ببرم خیلی از خدا میترسم به هر حال همه ما اشتباه میکنیم اما ما که از خدا بالاتر نیستیم که این همه خطا های ما را میپوشونه ومیبخشدمون .
منم دارم میبخشمش وهیچ دوست ندارم آبروش بره .
ازت خواهش میکنم دیگه در موردش حرفی نزنی چون ازت دلخور میشم ودیگه تو وبت پیدام نمیشه .
این را برای همیشه فراموش کن واگر روزی جایی اسمی ازش دیدی اصلابه کاری که کرده اشاره نکن خواهش میکنم .
چون هر کس که سعی کنه آبروی کسی را ببره خدا هم یک روزی آبروش را میبره ومن از این خیلی میترسم .
ممنون داداش خوبم وبهت اعتماد کردم پس اعتمادم را خدشه دار نکن .
واگر رفتی سراغش که با هاش حرف بزنی بهش بگو که دیگه این کار را نمیکنی تا بیشتر از این ناراحت نشه چون میدونم که قلبش مریضه ونمیخوام براش اتفاقی بیفته .
التماست میکنم .
منتظر جوابت هستم .
ممنون

گل مریم پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:34

یاد بگیر! یاد بگیر در آینده بی جنبه نباشی

دارم تمرین میکنم
باور کن سخته

وحیده پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:44

نمیشه واست نظر گذاشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میشه میشه میشه

فریناز پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:12 http://delhayebarany.blogsky.com

مردا همشون همینن
سر و ته یه کرباس و بی جنبه

نهههههه زنا همشون بدترن
سر و ته دو کرباسن

درنا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:55 http://www.dornah.blogfa.com

به به می بینم که همه متهههول شدن اساسی
خوبی داداش حمید
مکن بالاخره اومدم
داستانای قشنگتم خوندم
بیا پیشم زووود

تححححول اجباری.مرسی من خوبم.خوش اومدی.حتما .الان میام.

درنا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:57 http://www.dornah.blogfa.com

دادا می شه اسم لینکمو بکنی اشک هفت آسمان.
مرسی

چرا نشه.فقط لطف کن مبلغ۱۲۵۱۰۰۰۰تومان واریز کن حسابم و رسیدشو برام فکس کن.به محض دریافت رسید قبض منم اسمشو عوض میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد