وای باران باران

شیشه پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست» وای باران باران
هر نفس، بوی تو آید اینجا
هر نفس، نام تو را گویم من
یاد تو خاطرم آید هر جا
وای باران باران
گرچه تنهایم و از تو دورم
لیک، سرشارم از خاطر تو
لیک، با شادی تو مسرورم
وای باران باران
گرچه یک لحظه نبودم با تو
بودم اما شب و روز
شاد با خاطر زیبای تو
وای باران باران
مهربانی و سراسر خوبی
خوب و زیبا
تو چقدر خوشرویی
وای باران باران
نفسم، بازدمم، یاد منی

نظرات 8 + ارسال نظر
یلدا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:28

گل مریم پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:09

من عاشق این شعر حمیدم!!!! چرا اسمشو نزدی زیرش! می خواستی به اسم خودت تموم شه؟!

اسممو نزدم زیرش چون همه میدونن شعر خودمه.کتاب شعرمو منتشر کردم تا هنوز نایاب نشده برو یه نسخه بردار

dorna پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 http://www.dornah.blofga.com

وای باران باران
بالاخره دیشب یه نم بارون توی شهر ما اومد
واقعا داشتم نا امید می شدم آخه می گن اگه توی یه شهر قاضی های اون خیلی بی عدالتی کنن خدا بارون رو از اونا می گیره!!!!!!

کاش قاضیهای شهرما هم یه کم بی عدالت بشن.این بارونا منو از کاروزندگی انداختند

moon girl پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 http://mkh1.blogfa.com

…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’ آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
.....`’•,,•’......آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•

فریناز پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 http://delhayebarany.blogsky.com

وای باران باران
مهربانی و سراسر خوبی
خوب و زیبا
تو چقدر خوشرویی
وای باران باران
نفسم، بازدمم، یاد منی


فوق العاده بود حمید خان
میگم دیشب تا حالا داره اینجا هم بارون میادا...میدونی که؟

اینجا هم از پریشب بارون میاد ولی
متاسفانه اصلا فوق العاده نیست فریناز خانوم
تو که نمیدونی

تنها پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:28 http://www.romantic6370.blogsky.com/

گفتی بارون
خیلی دلم برای بارون و برف تنگ شده

گفتم بارون
ولی نگفتم از بارون خوشم میاد

ساناز پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:20

سلام شعر قشنگیه

مرسی
قابلتو نداره

فریناز پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:11

چی فوق العاده نیست؟!!!
چی رو نمیدونم؟!
مشکوک میزنیا

اگه سقف خونه شما نشتی میداد اونوقت شما هم نمیدونستید و مشکوک میزدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد