لنگه کفش

پیرمردی سوار بر قطار به مسافرت می رفت
به علت بی توجهی یک لنگه کفش ورزشی وی از پنجره قطار بیرون افتاد
مسافران دیگر برای پیرمرد تاسف می خوردند
ولی پیرمرد بی درنگ ...

لنگه ی دیگر کفشش را هم بیرون انداخت
همه تعجب کردند
پیرمرد گفت که یک لنگه کفش نو برایم بی مصرف می شود ولی اگر کسی یک جفت کفش نو بیابد، چه قدر خوشحال خواهد شد

نظرات 11 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:36 http://www.taranomdelha.blogfa.com

سلام.من اومدم نبودین.
فکرکنم رفته بودین دنبال اون جفت کفش

علیکم.نیومدی بودم
نه.من خودم تو وزارت راه کارمیکنم.
یکی از کارگرا را فرستادم کفشا را برام اورد

درنا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:24 http://www.dornah.blogfa.com

چرا نظر نداره بالایی

نمیدونم
شاید وبم مشکل داشته باشه

وحیده سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:12

سلام؛کجاش بهم ریخته؟؟؟؟؟؟؟؟
قالب به این قشنگی
بهم نریخته حمید قالبشو عوض کردم

سلام.منتهی الیه سمت چپش به هم ریخته
ما که ندیدیم .کجاش قشنگه

یلدا سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:07

سلام.زنده ام اما حس اپ کردن ندارم



ممنون اومدین

ساناز سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:54

سلام مثل همیشه فقط میگم داستان قشنگیه

شبنم سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 http://seven-stones.blogsky.com

بیچاره مجبور بوده خب
نمیتونسته قطارونگه داره کفشو برداره مجبور شده اون یکی رو همبندازه که ضایع نشه

منم همین فکرو میکنم

moon girl سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:19 http://mkh1.blogfa.com

.•*..*•. .آپـــــــــــــــــــــــم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.آپـــــــــــــــــــــــم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .آپـــــــــــــــــــــــم
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..آپـــــــــــــــــــــــم
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.!آپـــــــــــــــــــــــم
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.آپـــــــــــــــــــــــم
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•آپـــــــــــــــــــــــم


با یه شعر فارسی آپم[گل]

راستی خیلییییییییییی شعر دو زبانت قشنگ بود
آفرین که انگلیسی آپ کردی عزیز

گل مریم سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:44

سلام
یاد بگیر خسیس فکر کنم تو باشی از قطار می پری بیرون دنبال کفشت

اتفاقا من از قطار پریدم بخاطر کفش پیرمرد

ghasedak چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

آخی چه پیرمرد دلسوزی

کیخسروی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:21 http://tohidschool

سلام به حمید عزیزم
ممنون که به من سر می زنی و از حالم می پرسی.خدارو شکر مشکلاتم حل شد و خدا بخواهد دوباره بر گشتم .
پیروز و سر بلند باشی نازنین

سلام خانوم معلم
ما دوست داریم همیشه معلممون را سلامت و سرحال ببینیم
بازم بیا پیشم.
مرسی

ستوده چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:57

به نظر من کار خوبی کرد مثل من که چند بار لنگه کفشم را گم کردم باید همین کار را میکردم .

شما هم کار خوبی می کنید.فقط اگه کفشاتونو پرت کردین لطفا یه اس ام اس برام بفرستید که کجا انداختید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد