هوای گریه

نبسته ام به کس دل

نبسته کس به من دل

چو تخت پار بر موج رها رها رها من

زمن هر آنکه او دو

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک از او جدا جدا من

 

نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی به یاد آشنا من

 

نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی به یاد آشنا من

 

ستاره ها نهفتند در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من

هوای گریه با من

 

ستاره ها نهفتند در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من

هوای گریه با من

 

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من

هوای گریه با من

نظرات 15 + ارسال نظر
گل مریم یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:43

آخی! شب ولن دل بعضیا گرفته! یاد بگیر از اونایی که سریع یه دل واسه دلشون پیدا می کنن!

قراره فردا صبح زود برم.....
دوسه تا پیدا میکنم

hasti یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:17

این ترانه همیشه آرامش خاصی بهم میدهممنون

ghasedak یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:42 http://earsplitting-silence.blogsky.com

قشنگ است

درنا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 http://www.dornah.blogfa.com

نبینم دوست من دلش گرفته باشه؟؟؟
اگه کادو ولنتاینت رو دستت موند بیا بده به من

نبینی
بذار یارانه های این دوره را بدن.برا شما هم کادو می گیریم
برا این دلم گرفته بود که پول نداشتم کادو بخرم

شبنم دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 http://seven-stones.blogsky.com

ای بابا چرا گریه ؟

پس چی
بگم زمین خنده
کییییییییییییییییییه

ZiZoOo دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:34 http://qabeax.persianblog.ir

حمید جان تو محشری
من همیشه این آهنگ رو گوش میدم .
خیلی خوشحال شدم که اینجا متن شعرشو گذاشی .

مرسی
هرچند من با بعضیا قهرم
کییییییییییییییه

فریناز دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:01

میگم تو چرا خودت که خذما میخوری به من میگی نخور؟!

هوای گریه بیخود داره...
میگم حمید خان ولنتاین کجایی احیانا؟!

اگه نتونستی انتخاب کنی بگو بیام کمکا

اخه خرما خوشمزس
بعله . کییییییییییییییییه
بیا کمک

فریناز دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:07 http://delhayebarany.blogsky.com

تو هنوزم نیومدی؟!

نکنه درگیر کادویی ...بابا شب شدا
یه چی واسش بخر دیگه
به قول خودت...
کییییییییییییییییییه

سلام
من اومدم
من معمولا کادو میگیرم کادو نمیدم
کییییییییییییییییییه

ساناز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:02

سلام شعر قشنگیه

ساناز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:10

سلام به دل هر کی بگم اره به دل تو نمیبینم یه ذره غم هم توش بشینه امیدوارم همیشه شاد باشی

شادوشادوشادم از غمها ازادم.

ZiZoOo سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:14 http://qabeax.persianblog.ir

الهی من بگردم آخه چرا با من قهری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم میشکنه ها .
من که به نظرت جواب دادم و همونجا کلی معذرت خواهی کردم . اصلا رفتی ببینی ؟
همون لحظه هم لینکت کردم .

قهر نکن بهت نمیاد
اونوقت دلم تورو نمیخواد ....
.
.
آشتی دیگه ؟ باشه ؟

بگردم
بگردم
خودم دورت بگردم.
منم که دوباره اومدم تو وبلاگت و دوباره هم نظر گذاشتم واست
تو سفر کردی بسلامت
تو مرا کشتی به ندامت
دیگه حرف آشتی نباشه
با تو قهرم تابه قیامت
لب کارون ددن چه گلبارون ددن

ZiZoOo سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:03 http://qabeax.persianblog.ir

چرا منو دق میدی اینقدر ۲ پهلو حرف نزن !
بالاخره آشتی نمیکنی ؟
من رضایت نامه رسمی و کتبی میخوام .
زود .

اینجانب حمید رضایت خود را از ZiZoOo رسما و کتبا اعلام میدارم.
این رضایت نامه بصورت تک پهلو و در سه نسخه تنظیم گردیده و هریک ارزش واحد دارد

ساناز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:03

ستوده جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:41

سلام حمید خان .
منم دلم میخواد گریه کنم چرا نمیدونم البته شاید چون دلم گرفته از نامردی روزگار واز یار .
برای چی میخوای عاشق بشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاوان عاشقی سنگینه

سلام
عاشق
کییییییییییییییییییییییه

من که گفتم
نبسته ام به کس دل
رها راه رها من

ساناز یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:43

سلام دلم هوای گریه داره شاید هم هوای جیغ زدن نمیتونم انگار بعضی تو گلومه اره


چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد