گفتم که دلم هست به پیش تو گرو 

دل باز ده آغاز مکن قصه نو 

افشاند هزار دل ز هر حلقه زلفش 

گفتا که دلت بجوی و بردار و برو 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فریناز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:43

چه عجب این حمید خان یه آپ ۴ خطی کرد

حالا برو دلتو بردار و برو

دارم دنبالش میگردم

درنا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 http://www.dornah.blogfa.com

یه کم نفهمیدم چی شد
یعنی فهمیدما ولی خیلی نفهمیدم


کییییییییییییییییییه

عابر سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:56 http://www.aber13.blogfa.com

مسیر چشم هایت را شبی ناگاه گم کردم
چراغی نیست راهی نیست چگونه بی تو برگردم؟

گل مریم سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:46

از دست رفتی!
دل بجوی و بردار و برو دیگه

دارم میجویم
تعدادشون خیییییلی زیاده
بجای این حرفا بیا کمک
دلم شکل یه پنج برعکسه
تیرخورده

ساناز سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:19

گفتا که دلت بجوی و بردار و برو


شعر قشنگیه یادت باشه برا اینکه وبم نمیای دیگه نمیام

ستوده سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:59

میگم شما چرا نمیای وقتی هم میای تو نت یه دفعه چند تا با هم آپ میکنی ؟؟؟؟؟؟
حالا دلت پیش کی گروه برو پسش بگیر

اقتصادی فکر میکنم
بیشترین استفاده از امکانات موجود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد