تو مرا می فهمی!!!

تو مرا می فهمی 

من تو را می خواهم

 و همین ساده ترین قصه یک انسان است

تو مرا می خوانی

من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم می دانی

تا ابد در دل من می مانی

...

آرزویم این است نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد...

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز....

و به اندازه هر روز تو عاشق باشی....

عاشق آنکه تو را می خواهد...

و به لبخند تو از خویش رها می گردد...

 و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد

نظرات 7 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:54 http://seven-stones.blogsky.com

خیلی خوشم اومد ......................

قابلتو نداشت.................................

گل مریم شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:22

چقدر غمگین نوشتین

اوکی
از حالا به بعد شاد می نویسم

فرینــــاز شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:05

تو ۴۰ روز یه بار آپ می کنی؟

حالا کیه که تو رو می فهمه؟

نکنه بهت شیرینی داده

سلام
بعله بعله اینجا قحطی نته
دشمن
نه من که شرینی دوست ندارم
کییییییییییییییییییه

عابر دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 http://vazheneshin.blogfa.com

زیبا بود

سلام چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29

شعر قشنگیه..........................................

magam سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:21 http://magam-khaton.blogsky.com

با اجازتون من بند اولشو توی وبلاگم برای یک نفری بگذارم
فقط من صبر ندارما همین الان میگذارم بااجازه

راحت باش
من این متنا را برای خوندن میذارم
چه مخاطبای شما چه من

magam پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 13:32

ممنون :)

منم نون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد