ماه عزت و بندگی مبارک

با تمام وجود گناه کردیم و در تکرار آن اصرار،اما نه نعمتهایش را از ما گرفت و نه گناهان ما را فاش کرد . 

اگر اطاعتش کنیم چه می کند...! 

خدایا تو چه بی صدا و بی منت می بخشی  

و من 

چه حسابگر و با منت عبادت می کنم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 http://www.savrina.ir

سلام
وبلاگ خوبی داری ، خوشحال میشم به منم سر بزنی
با تبادل لینک موافقی ؟
اگه موافقی منو با عنوان ( ساورینا یعنی : امید ) لینک کن ، بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم ؟
منو در قسمت جعبه لینک ، لینک کن
منتظر جوابت هستم . موفق باشی

سلام اقا حسین گل و گلاب
مرسی
شما لطف داری
ولی متاسفانه من خیلی کم میام تو وبلاگم
بهرحال

فرینــــاز جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:07

شما که تو خواب خوب بی حسااااااااااااااااب تلافی می کنی

کی قراره به سلامتی بری روزه رو بگیری؟

گل و شیرینی یادت نره ها

من به زودی قراره برم روزه بگیرم
پاک یادت نره

گل مریم شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:41

سلام آقا حمید:)
نماز و روزه هاتون قبول!

سلام مریم گلی
قبول حق
و همچنین

ستوده سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:52 http://saba055.blogsky.com/

سلام ماه رمضان بر تو حمید خان کم پیدا هم مبارک .

سلام.مرسی خانم معلم پرپیدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد