گاه گاهی دل من می گیرد

بیشتر

وقت غروب

آن زمانی که هوا نیز پر از تنهاییست

و اذان در پیش است

من وضو خواهم ساخت

از خدا خواهم خواست

که تو تنها نشوی

و دلت پر خوشی های دمادم باشد

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:06 http://www.web.mdpars.com/

سلام
دوست دارید به تعداد زیادی سایت و بلاگ تبادل لینک همزمان کنی/؟
برای این کار ابتدا در این لینک باکس هوشمند عضو بشید بعد سایت خودتون را ثبت کنید. به محض قرار دادن کد سایت شما هم به مجموعه اضافه میشه

ستوده سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

سلام حمید خان .
هی میگی بیا خب چرا نظراتت را باز نمیذاری ببینیم چی مینویسیم
انگاری میخوان دزد ببردشون
من نمیام تا نظراتت را باز نکردی

سلام خانوم معلم
اینم از نظراتم
اگه دزد بردشون خسارتشو از خودت می گیرما

ستوده سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42

محرم برو تودسته سینه زنی تا بهت همه چی بدن خوبه
مگر خونه من رستورانه دنبال غذا توش میگردی

مرسیییییییییییییی خانوم معلم
عجب پیشنهادی بود هان
همش
خرما
حلوا
ساندویچ
شیر
حلیم
و...

جای خودم خالی

س پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:14

از خدا خواهم خواست

که تو تنها نشوی

و دلت پر خوشی های دمادم باشد
فقط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد