برنامه

 امروز ششمین روز از اجرای برنامه بوووووووووووووووووووق میگذره. برنامه ای که هشت بار انجام دادم ولی هربار به دلیلی ناتمام باقی می ماند.

برام عجیبه

وقتی بخوای کاری انجام بدی و برنامه ای می چینی زمین و زمان دست به دست هم می دن تاجلوی انجام برنامه هاتوبگیرن.

عادت دارم همه کارامو با برنامه جلوبرم.درس خوندن، کار کردن، استراحت ، مرخصی رفتن ، شرینی خوردن.برا همشون برنامه دارم.

همیشه این برام یه سوال بوده که من با این همه مقید بودن به برنامه به زور به کارام میرسم چطور بعضیا هیچ برنامه ای برا کاراشون ندارن و شانسی شانسی پیش میرن و میگن هرچه بادا باد. اونوقت انتظار دارن تو زندگیشون موفق باشن


پ نوشت 1: از فردا باید بشینم گزارش سه ماهه عملکرد شرکت را بنویسم.

پ نوشت 2: چهارشنبه باید برم مرخصی تا شنبه 

پ نوشت 3: شما  برا کاراتون برنامه دارین؟

نظرات 6 + ارسال نظر
نسا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:06 http://sokot9006.blogfa.com

سلام...
من هم تقریبا 90% کارامو با برنامه انجام می دم....
واقعا وقتی نتونی به بخشی از برنامه ای که چیدی برسی...
داغون میشی...

ناراحت نباش داداش.من...
یک چیز ار آبجی کوجولو یادگاری داشته باش....
برنامه رو جوری تنطیم کن که انعطاف پذیر باشه...
که اگر جایی نتونستی به برنامه برسی جایی واسه جبران داشته باشی....
همیشه موفق باشی...

بعضی از برنامه ها نمیشه انعطاف پذیرباشن
فرض کن برنامت این باشه که نمازتو هر روز بلافاصله بعد اذان بخونی
نسا خانوم ظاهرا شما خبر نداری.من همیشه موفق هستم

فریناز دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 http://delhayebarany.blogsky.com

نچ

ای تنبل
ای تنبل
تکون بخور ای تنبل

ZiZoOo دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:22 http://poweroflove.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


خیلی قالبت محشره ....تبریک تبریک .... خیلی خوش سلیقه ای باریک .



از اونهمه نظر معرکه ای که واسم گذاشتی ممنون ...............



قابلتو نداشت
میشه 3500 تومان (به عبارتی پول یه کیلو شرینی)

ZiZoOo دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:23 http://poweroflove.blogsky.com

الان وقت نشد متن پستت رو بخونم عجله دارم . ایشالا سر فرصت ....
فردا برمیگردم ...

بعدش برگردی بگی دیدی برگشتم
مثل برنامه سنجد

ناله بارون چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:05

سلام

بووووووووووووووووووووق

برنامه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!

سلام
نه که من کارشناس ماشین آلاتم
تو شرکت با بوق و استارت و دینام و... خیلی سرکار دارم
بنابرین برنامه هامم بوووووووووووووق هستن

یاد تو شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:28

خواستن همیشه توانستن نیست ... گاهی ، خواستن داغ بزرگی است که تا ابد بر دلت می ماند ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد