انتخاب

خیلی سخته  

انتخاب 

 بین یه نفر که دو فرزند تالاسمی داره و جوانی که 25 اسفند عروسیشه برا اخراج از پروژه  

انتخاب 

 بین درس خواندن و کار کردن   

انتخاب  

یه کار نزدیک خونه بعد از یازده سال دوری با حقوق خیلی کم و یه کار دور از خونه با حقوق عالی  

 

انتخاب 

بعداز ظهرها برای استراحت بعد از ده ساعت کار با ادامه ترم های عقب افتاده زبان انگلیسی  

 

انتخاب 

زندگی توی خوابگاه و دوری از شهر با زندگی در شهر و پرداخت اجاره و رفت و آمد به شرکت  

 

انتخاب  

..... با..... 

 

پ ن: منتظر حضور تک تک شما در انتخابات 12 اسفند هستیم.دسته جمعی نیاییدفقط تک تک 

پ ن 2: کاش یه کارگر ساده بودم.کارگر راه راه فایده نداره

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نسا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 http://sokot9006.blogfa.com

خیلی سخته....
خیلی سخت...
وای بیشتر سخت...
هنوزم سخت...
اجازه بدین...
دوباره سخت...
!!!!
اگه دو تا دو تا بیایم چی میشه؟

تجمع بیش از یه نفر ممنوعه
خواهشا یکی یکی

ژینوس دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:10 http://zhinoos.blogsky.com

آررررررررررررره از این انتخابا بدم میاد... فقط بدترش اینه که ازت انتظار داشته باشن بهترین راهو انتخاب کنی...

من همیشه بهترین تصمیم را انتخاب میکنم
نههههههههههههه غلام

ZiZoOo دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:04 http://poweroflove.blogsky.com

منتظر من یکی که حتما باش ...
اصلا من عاشق انتخابات مسخره ی ایرانم

منتظرت بودن
عادت من همینه
از تو گله ندارم
رسم زمونه اینه

خوب بییییییییید

فریناز جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:30

انتخابات ثمربخش بود راه راهی؟

انتخابام همیشه ثمربخشه خط خطی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد