عشق


لمسِ تن تو ، شهوت است و گناه حتی اگر خدا عقدمان را ببندد داغیِ لبت ، جهنم من است حتی اگر فرشتگان سرود نیکبختی بخوانند هم آغوشی با تو ، هم خوابگیِ چرک آلودی ست حتی اگر خانه ی خدا خوابگاهمان باشد فرزندمان، حرام نطفه ترین کودک زمین است حتی اگر تو مریم باشی و من روح القدس خاتون من! ... حتی اگر هزار سال عاشق تو باشم ، یک بوسه یک نگاه حتی،حرامم باد اگر تو عاشق من نباشی .

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا جون چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:47 http://2672.blogfa.com

جالب بود

معلم یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 http://tohidschool.blogsky.com

سلام حمید جان
چه خبر؟مطالبت این بار بوی غم میده !!!!!!!!!!!!!!!!!!
چی شده؟؟

معلم یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:39

قربونت برم مهربون
من سرم خیلی شلوغ بود از یادم نرفته بودی عزیزم یه سوال دارم متولد 59 هستی؟بعد هنوز مشغول کاری؟ازدواج کردی؟
چقدر سوال

ناله بارون سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:59

سلام تمام این مدت بدن نظر می اومدم ومیرفتم مثل همیشه وبلاگجالبه
اما این پست بسیار زیباست
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد