یک روز تو می آیی


یک روز تو می آیی و من غرق سوالم
از عرش خداوند ندیدی  به  چه حالم؟
گفتند که می آیی و آسوده به خوابیم
عمریست که من خوابم و در شهر خیالم
اینجا همه زاهد ،همه از جنس خدایند
آفت  زده  از  زهد  و  ریاء  تازه  نهالم
با نام تو در معبد و بتخانه نشستند
من،  کور  و کر  و  ساکت  و  لالم
دنیای دروغ و ستم و جهل همینجاست
آیا تو خبر داری از این گوشه ی عالم؟
کافر شده ام؟ نه به خدا  غرق  نیازم
گل دسته ی ایمانم و بی صوت بلالم
دیگر به دلم شوق نویدی نماندست
ای منجی عالم تو  بیا رو  به  زوالم  

نظرات 6 + ارسال نظر
سینی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:56 http://www.cabletray.ir

سلام
وبلاگتونو دیدم
به وب سایت ما هم سر بزنید
www.cabletray.ir

یلدا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:18 http://www.azar-link.ir/

سلام دوست عزیز

میخواستم یه سیستم تبادل لینک رو بهتون معرفی کنم که با این سیستم میتونید به راحتی تبادل لینک کرده و پیج رنک ، بازدید و مخاطب وبلاگتون رو بالا ببرید.

این سیستم کاملا رایگانه و فقط 1 دقیقه وقتتون رو میگیره عوضش خیلی رو بازدید سایتتون تاثیر داره !

یه نگاه که ضرر نداره !

امتحانشم مجانیه !

منتظرتون هستم
موفق باشید

الکترو نوین پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:30 http://electro-novin.blogfa.com/post/303

این لینک نحوه انتقال اطلاعات بین 2 فلش بدون استفاده از کامپیوتره...

ناله بارون دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:19

سلام دلم براتون تنگ شده بود
چراازوقتی من سرنزدم شماها هم غیبتون زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستت خواهم داشت هیچ میدانی که چیست؟!
یک نفس نیست که دران یاد تو نیست...

سلام
منم تازه اومدم
بهدلیل بی پولی
بی اینترنتی
بی کامپیوتری
بی...
نبودم

زهرا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:53

با سلام. ممنونم از وبلاگ بسیار قشنگتون. بازم بهتون سر میزنم.

ناله بارون یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:19

سلام
وای چه خبره بی ... بی ...

همه چیز داشت خوب پیش می رفت تااینکه....
بزرگ شدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد