معما

یه روز 4تاحیوون تصمیم گرفتن از یه درخت نارگیل برن بالا
1شیر
1میمون
1زرافه
و1سنجاب
تصمیم گرفتند که مسابقه بدهن که کدام یک برای
چیدن یک موز ازدرخت از همه سریع تر بالا می رود
فکر میکنی کدام 1برنده می شود؟
پاسخ،بازگو کننده شخصیت توست
پس با دقت فکر کن

پاسخ را در زیر ببینید

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر پاسخ تو:
شیر است =خسته و کسل هستی
میمون = گیج هستی
زرافه = کاملاٌ تعطیل هستی
سنجاب = ناامید هستی
چرا؟
برای اینکه:
درخت نارگیل که موز ندارد!!
من جای تو باشم دیگه هیچی نمیگم
لابد دانشجو هم هستی ؟؟ خخخخخخخخخ

نظرات 2 + ارسال نظر
magam جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:28 http://magam-khaton.blogsky.com

آره دانشجو هم هستم :D

خسته نباشید
خودمم اشتباه کردم

رهگذر سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:23

راس میگه من کلا تعطیل هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد