اسمم را گفتم
مرا نشناخت
عینکم را برداشتم
مرا نشناخت
حالا مطمئنم
اگر پوست صورتم را هم کنار بزنم
باز هم مرا نخواهد شناخت
او دیگر عوض شده است
و چشم هایش
مال خودش نیست
پاهای زنی گناهکار
او را در خیابان ها می گرداند.

نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:16

سلام ممنون که در نبود من به وبلاگمون سر میزنی و میخونیمون شرمنده که نتونستم بهتون زودتر سر بزنم حالم زیاد خوب نبود...
بازم ممنون از مرامتون.

خییییییییلی خوشحال شدم که اومدین
قطعا بهترین که اومدین وب
ایشالله هر روز بهتر باشید

خودم چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:16

اهان کامنت قبلی هم در مورد همین پستن صدق میکنه
ولی بعضی وقتا فراموش کردن بعضی نخاله ها تو زندگیمون هم به نفعه ها (ایکن سر تکون دادن به نشانه تایید کردن مباحث)

بله بله
من همه پستام به هم ربط داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد