شرح در عکس

نظرات 4 + ارسال نظر
خودم چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:41

پس نظرات من کوشن؟
خیلی.. واقعا... اینکه.. که...
رو چشم به خدا اصرار نمی کنیم
ما مخلصشم هستیم
وقتی خودش حذفشون میکنه دیگه یقه ی کی می مونه که بچسبیم و حقمونو بخواهیم

تایید شدن
چرا میزنی من گناه دارم
shift +delet شون کنه بهتره

خودم چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:25

خوب شاید خواستیم که برگرده به نظرم بره ریسایکل بین بد نیستا
شاید تا فردا نظرمون عوض شد
والا بخدا

نه
منم همین فکرو میکردم ولی الان به این نتیجه رسیدم که فقط شیفت دلیت

خودم پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:00

میشه یه جا دیگه کپی بزنیم و بعد شیفت دیلیت بزنیم
کپیش باشه خیال ادم راحتره

بعله
منم یه هارد اکسترنال دارم بعضی چیزا را کپی میکنم تو هارد اکسترنال
اونوقت از هارد اصلیم پاک میکنم

magam جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:44

آخه چرا شیفت دیلیت
گاهی باید یه فرصت دوباره داد
نه به همه فقط به بعضیا

اینم یه حرفیه
یه فرررصت دیگه بده بهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد