هواتو کردم !


هواتو کردم !
من حیرون تو این روزا هواتو کردم. . .
دلم می خوادت !. . .
می خوام بیام تو آسمون دورت بگردم. . .
هوایی می شم ، همون روزا که می بینم ; هوامو داری !. . .
می خوام بدونم ، . . .
تا کی می خوای ببینی و به روم نیاری؟!. . .
دلمو دست تو دادم ، منه دلتنگ احساسی. . .
نمیزاری که تنها شم ، تو رو من خیلی حساسی !...
دلمو دست تو دادم ، دلمو آسمونی کن !. . .
همیشه مهربون بودی ، دوباره مهربونی کن . . .
چه روزا حالمو دیدی ، چه شبایی که رسیدی . . .
تو صدای دل تنهای منو شنیدی .............
تو که دردامو میدونی ، تو که چشمامو میخونی. . .
بده بازم به دل من یه نشونی...............

نظرات 2 + ارسال نظر
نفس جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 http://oxygen1418.blogfa.com

کوچه ای را بود نامش معرفت
مردمانش بامرام از هر جهت
سیل آمد کوچه را ویرانه کرد
مردمش را با جهان بیگانه کرد
هرچه در آن کوی بود از معرفت
شست وبا خود بردسیل بی صفت
از تمام کوچه تنها یک نفر
خانه اش ماند وخودش جست از خطر
رسم وراه نیک هرجا بود وهست
از نهاد مردم آن کوچه هست
چون که در اندیشه ام اینگونه ای
حتم دارم بچه آن کوچه ای

خیلی جالب بود
خوشمان امد
مرسیکم الله

هستی دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 http://saye23.blogfa.com/

منم این آهنگو خیلی دوست دارم

آهنگ قشنگیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد