دلــــتنــــگی


از دلــــتنــــگی چیزی شـنیــده ای؟؟؟

مثل این است که دســتت را با کــاغـذ بریده باشی!
زخمی نمــیـــزند،
خونی نمــیــریزد،
ولــــی . . . .
میــســوزاند
"عجـــیــــــ ب میـســـوزانـد"

نظرات 3 + ارسال نظر
ناله بارون سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:31

بخشودگی اهل گنه در صف محشر،وابسته به یک گردش چشمان حسین است...
من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم ،نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم ....
دلم برای اینجا تنگ شده بود...

نفس چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:58 http://oxygen1418.blogfa.com

گلی از شاخه اگر می چینیم برگ برگش نکنیم

و به بادش ندهیم

لااقل لای کتاب دلمان بگذاریم

و شبی چند از آن ر ا هی بخوانیم و ببوسیم و معطر بشویم

شاید از باغچه ی کوچک اندیشه مان گل روید!

ناله بارون یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:51

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد